Teslimat ve İade Şartları

Kasi Elektronik Teslimat Şartları

Kasi Elektronik olarak verdiğiniz siparişler, ödeme onayı alındıktan sonra 1 ila 3 iş günü içerisinde özenle hazırlanarak anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir. Hafta sonu ve resmi tatillerde verilen siparişler, takip eden ilk iş gününde işleme alınır. Kargo firmasına teslim edilen siparişler, bölgenizin konumuna bağlı olarak genellikle 2 ila 5 iş günü içinde adresinize ulaşır. Kargo sürecindeki yoğunluklardan kaynaklanan gecikmelerden firmamız sorumlu değildir. Teslimat, sipariş esnasında belirttiğiniz adrese yapılacaktır; adres değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verilmeden önce bildirmeniz gerekmektedir. Lütfen paketinizi teslim alırken mutlaka kontrol ediniz. Paketinizde hasar, ezilme veya yırtılma fark ederseniz, ürünü teslim almayınız ve kargo görevlisine durum tespit tutanağı tutturarak iade ediniz. Tutanaksız hasar bildirimleri maalesef kabul edilememektedir. Kargo ücreti [₺TL Tutarı] olup, [₺TL Tutarı] ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.

Kasi Elektronik İade ve Cayma Hakkı Şartları

Tüketici olarak, satın aldığınız ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Cayma hakkınızı kullanmak için bu süre zarfında talebinizi yazılı olarak [E-posta adresiniz] adresine veya kalıcı veri saklayıcısı yoluyla tarafımıza bildirmeniz gerekmektedir. İade edilecek ürünün tekrar satışa sunulabilir durumda olması, yani kullanılmamış, orijinal ambalajının zarar görmemiş ve tüm aksesuarları ile eksiksiz olması şarttır.

Cayma hakkı kapsamında yapılan iadelerde kargo bedeli, anlaşmalı olduğumuz kargo firması kullanıldığı takdirde firmamız tarafından karşılanır. Başka bir kargo firması ile gönderim yapılması durumunda kargo ücreti tüketiciye aittir. İade bildirimi ve ürünün bize ulaşmasını takip eden 14 (on dört) gün içerisinde, ürün bedeli ödeme şeklinize (kredi kartı, banka kartı vb.) uygun olarak tarafınıza iade edilir.

Önemli Not: Sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ve koruyucu ambalajı/mühürü açılmış olan kulaklık gibi ürünler ile tüketicinin özel istekleri doğrultusunda üretilen veya üzerinde değişiklik yapılan kişiselleştirilmiş kılıf gibi ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz.